WBI rozšiřuje podporu řešení AX

Společnost WBI, s. r. o., rozšířila řady svých specialistů na oddělení podpory zákazníkům a vytvořila nový samostatný tým, který se specializuje výhradně na řešení Microsoft Dynamics AX a Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations.

Tímto krokem reaguje společnost WBI, s. r. o., na zvýšený a neustále rostoucí počet zákazníků, kteří pracují se zmíněnými firemními softwarovými řešeními.

Zákazníci budou moci využít k zadávání svých požadavků nové specializované telefonní číslo +421 915 788 019, jakož i současný helpdeskové portál https://portal.wbi.sk nebo mobilní aplikaci CDESK.

„Naše oddělení podpory dlouhodobě disponuje odborníky k mnoha firemní softwarová řešení Microsoftu. Plánovanou užší specializaci jednotlivých podpůrných týmů urychlila nedávná akvizice společnosti Dynamix Consult, s. r. o. Věřím, že se tyto změny projeví v ještě vyšší spokojenosti našich zákazníků, „řekla Ing. Zuzana Zajíčková, MBA, ředitelka zákaznické podpory WBI, s. r. o.

Recommended Posts