CRMsys

MICROSOFT
DYNAMICS CRM

Microsoft Dynamics CRM je firemní systém, který je ideální pro řízení vašich vztahů se zákazníky. S CRM poznáte nejen historii vašich obchodních vztahů, ale máte pod palcem všechny obchodní, marketingové a servisní aktivity v reálném čase. Systém CRM vede vaše obchodníky krok za krokem k úspěšnému prodeji, neobtěžuje je administrativou a zvyšuje jejich mobilitu a produktivitu. Marketing těží díky CRM z kvalitativní databáze bývalých, současných a potenciálních zákazníků a dokáže tvořit cílené a automatizované kampaně. Servis přesně pozná zákazníka a může se o něj precizně postarat. MS Dynamics CRM je ideální řešení pro všechny firmy, které považují kvalitní obchodní vztahy za esenci byznysu.

komplexne2

PRODUKTIVITA

Snadné vkládání mailů do CRM, analytické výstupy přes šablony formátu Excel a další.

flexibilita2

MOBILITA

Odesílání odkazů na aktivitu do mobilní aplikace CRM, dostupnost dokumentů uložených v SharePointu i přes mobilního klienta CRM.

cloud2

V CLOUDU

Dává vám svobodu pohybu. Pracuje i na tabletech a smartphonech.

prehladne2

PŘEHLEDNĚ

Snadno se v něm vyznáte díky pokročilé navigaci a známým přehledům.

svetovo2

NA MÍRU

Dynamics CRM je možné zcela přizpůsobit vašim představám i nestandardním potřebám.

jednoducho2

JEDNODUŠE

Spolupracuje s řešením SharePoint, nabízí atraktivní integraci s aplikací Outlook. Tuto výhodu poskytuje jen CRM od Microsoftu.

FUNKCIONALITY

Systém MS Dynamics CRM můžete začít používat prakticky ihned po instalaci, resp. aktivaci v cloudu. Jelikož mu důvěřuje 4,5 milionu firem po celém světě, jeho obrazovky a procesy jsou vyladěny na optimální interakci s uživatelem. Systém můžete jednoduchým způsobem upravovat – změny datového modelu, formulářů, procesů nebo výstupních sestav jsou poměrně jednoduché a zkušenější uživatel si zvládne systém přizpůsobit sám.

OBCHOD

MODERNÍ PRODEJ

MODERNÍ PRODEJ

Současní zákazníci jsou vybaveni bohatými internetovými zdroji a o nákupu se většinou rozhodují dříve, než je stihnete oslovit. Tomu je nutné přizpůsobit vaši obchodní strategii a také systém budování kvalitních vztahů.

Díky Microsoft Dynamics CRM (Online) se vaši obchodní zástupci mohou zaměřit na to nejdůležitější, rychleji dosahovat úspěchy a prodávat více.

OBCHODNÍ PROCES

OBCHODNÍ PROCES

Od získání obchodního kontaktu a jeho oslovení přes vytvoření obchodní příležitosti a souvisejících dokumentů (např. nabídka, kalkulace) až po reálné uzavření obchodního vztahu a servisování … Všechny  tyto procesní kroky jsou přizpůsobitelné vašim potřebám a systém je kvantitativně i kvalitativně vyhodnocuje. Navíc můžete přidávat svým kolegům úlohy, zaznamenávat všechny související aktivity, plánovat své cíle a vyhodnocovat jejich naplňování.

ŘÍZENÍ

ŘÍZENÍ

Přehled o obchodních aktivitách celého týmu získáte díky statistikám, grafům a ukazatelům, které si vytáhnete na svou úvodní obrazovku. Detailní pohled na informace o zákaznících vám navíc umožní odhalit skryté rezervy ve svém přístupu k zákazníkům a identifikovat nejdůležitější prodejní aktivity, které posílí vaše vztahy se zákazníky.

MARKETING

PRÁCE S DATABÁZEMA

PRÁCE S DATABÁZEMA

Modul marketing je úzce provázán s prodejními oblastmi CRM, díky čemuž můžete komfortně pracovat s databází kontaktů (osob i firem). Přesné zacílení vašich marketingových kampaní tak nemůže být jednodušší. Přímo v MS Dynamics CRM plánujete a provádíte marketingové aktivity a obchod přitom neztrácí přehled o tom, který zákazník, za jakým účelem, v rámci které kampaně byl osloven, jak reagoval a jak to ovlivnilo váš vztah směrem k úspěšnému obchodu.

KAMPANĚ

KAMPANĚ

Oslovte zákazníky personalizovanými multikanálovými kampaněmi. Vizuální designér kampaní je nástroj, který vám umožní vytvářet a manažovat multikanálové kampaně (e-mail, sociální média, eventy, hromadný emailing) jednoduše v jednom okně obrazovky. V MS Dynamics CRM můžete plánovat nejen všechny marketingové aktivity přiřazené ke kampaním, ale dokážete i porovnat náklady na kampaň s realitou. Jelikož systém CRM sleduje i celý následující obchodní proces, umožňuje vám sledovat výnosy plynoucí z kampaně a následně vyhodnotit efektivitu svých marketingových aktivit.

HROMADNÝ EMAILING

HROMADNÝ EMAILING

Standardní funkcionality MS Dynamics CRM můžete doplnit o profesionální nástroje pro rozesílání hromadné elektronické pošty. Řešení ClickDimensions pokrývá nejen rozesílání a tvorbu e-mailů a dotazníků, ale i sledování návštěvnosti webu, propojení se sociálními sítěmi, telemarketing a mnoho jiných funkcionalit. Řešení E-mailkampane.cz je profesionální řešení pro automatizované rozesílání zpráv, newsletterů, pozvánek, A / B testování.

ŘÍZENÍ

ŘÍZENÍ

Vytvořte si marketingový plán, který bude odpovídat přesně vašim potřebám. Ušetříte tak čas a posílíte značku a komunikační konzistenci vaší společnosti. Sledujte naplňování vašich cílů a klíčové ukazatele produktivity. Můžete si přizpůsobit svou úvodní obrazovku tak, abyste všechny statistiky viděli hned po přihlášení. Obchodnímu týmu můžete přiřazovat úkoly na základě odezev na kampaně, následně vidět, jaké další kroky obchod podnikl, a tomu přizpůsobit další své aktivity.

SERVIS

PÉČE

PÉČE

Prodejem produktů nebo služeb zákazníkovi se obchodní vztah ještě zdaleka nekončí. Microsoft Dynamics CRM je systém, se kterým máte pod palcem celou oblast péče o stávající zákazníky. Evidence reklamací, pozáručního servisu, servisních prohlídek – toto vše je dostupné ihned. Dynamics CRM může být propojen na servisní incidenty v systému HelpDesk – v takovém případě máte v jednom systému celou komunikaci se zákazníkem.

ŘÍZENÍ

ŘÍZENÍ

Práci vašich lidí si můžete komfortně naplánovat v přehledném kalendáři. Zároveň zbytečně nerezervujete vlastní zdroje, protože jejich optimální využívání máte plně pod kontrolou. Ukazatele efektivity servisních úkonů, nákladovosti, spotřeby času a další vám pomohou rychle se rozhodovat.

TESTOVACÍ VERZE NA MĚSÍC ZDARMA

25 uživatelských licencí v rámci plánu Office 365 po dobu jednoho měsíce zdarma. + Delegovaná správa pro případnou pomoc s nastavením.

KONTAKTUJTE NÁS

Máte otázky alebo sa chcete poradiť? Neváhajte sa na nás obrátiť:

[]
1 Step 1
Jméno a příjmení*
Společnost*
Pozice*
Telefon
Zajímám se o:vyberte z pole možností, které vás zajímají
Vaše zpráva
0 /
Previous
Next